JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALL SKIT!

PYTTAN ÄR TRÖTT PÅ SKTIEN! MÄNNIKSOR! Låt oss alla bara sluta vara falska, tråkiga och STELA JÄVLA IDIOTER OCH LEV TA FÖR ER OCH SLUTA BRY ER OM VAD ANDRA TÄNKER. Fan jag säger detta dels för att jag är trött på skiten och jag är trött på min egen skit. Jag måste kamma mig. OCH DET MÅSTE DU OCKSÅ. Här kommer lite självhjälp/hjälp:
 
Steg 1: TÄNK SJÄLV.
Steg 2: SAY FUCK OFF TILL ALLT! HELA JÄVLA SKITEN!!!! Till idioter, fasader, till samhällets ideal, både för utseende och livsstil, till dina egna jävla negativa tankar om dig själv och till dina rädslor. Tillsammans? ett, två, tre: "FUUUUUUUUUUUUUCKKKK OOOOOOOOOOOOOOOOFF!" så ha ett gött liv.
 
MVH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0