Läs

Flora, som har en himla fin blogg, har skrivit en krönika om att våga vara kreativ och synen på kreativa jobb. När jag läste den blev jag glad, det var precis vad jag behövde och jag kände lite "fuck it bara att köra!". För jag är den som skäms när jag säger vad jag vill göra med mitt liv. I princip varje dag funderar jag på andra yrken som är "vettigare" sådanna man tjänar pengar på och sådant viktigt. Men om jag är ärlig mot mig själv och vill sattsa på det som gör mig lycklig och får min själ att brinna så måste jag gå en helt annan väg. En knaper och fattig och konkurrensfull väg. Full med berättelser, händer nedkladdade med färg och tusentals timmar och dagar med en brinnande själ full av lycka.

 Bilderna är från Floras blogg som ni absolut ska börja läsa om ni inte redan gör det. Tjo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0