Till mina vänner.

Jag är glad över att jag fattar hur lyckligt lottad jag egentligen är. Tack vare er, mina finaste. Ni tycker om mig. Ni vill vara med mig. Ni delar fina stunder med mig och ni får mig att må bra.

Så fort jag träffar er släpper all ilska och sorg.

Vi dansar oss svettiga, skrattar högt, dricker öl, håller armkrok, slår följe, kramas, klappar varandra på armen och lyssnar på varandra. Vi är det bästa vi har. Ni är det bästa jag har och jag älskar er alla så jävla mycket.

Sluta aldrig vara de fantastiska människorna ni är!
 
Kärlek i massor.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Massor med kramar på dig!!

Svar: KRAMKALAS!
Wilda Lindhé

2012-07-02 @ 08:08:42
Postat av: Hoffman

åh älskade vän, sänder dig tusen kramar och vill fika med dig alternativt ta en öl väldigt snart. jag är också hemskt ledsen att jag inte kunde spendera fredagskvällen med er (glömde nog säga det men stod i spöregn och sålde gubbar = väldigt blöt och då snackar vi även om ombytet i tygkassen :/ men hoppas på en kväll på henriksberg snart igen!!!) puss finaste duuuu!

Svar: JA det får vi absolut ordna snart! Jaa jag kan förstå att du inte kom i så fall! vi får gå dit nästnästa fredag igen! :) KRAM!
Wilda Lindhé

2012-07-02 @ 09:31:54
Postat av: Mos

ÄLSKADE VÄNNEN! Vi kan inte önska något bättre än oss! Tack för det du sa på terrassen. Tack för dig och tack för oss. PUSS

Svar: Jag älskar oss! pusssar <3
Wilda Lindhé

2012-07-02 @ 11:04:25
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0