En liten torsdagslista..

I sommar ska jag på way out west och dansa och sjunga och skrika och vara lycklig. Och förhoppningsvis jobba.

 

Jag längtar till en annan plats...

 

Jag skulle vilja resa till italien, san francisco, island, nya zeeland, japan och alaska.

 

Bästa maten är lagad med omtanke, kreativitet och kärlek.

 

Jag läser Haruki Murakami.

 

Jag trillar för dörrkarmar.

 

Jag är beroende av cigaretter, kaffe och kramar.

 

bästa band/artist är Fleet Foxes, Dylan och Coldplay.

 

Jag ångestar över livet.

 

Jag önskar mig nog lite för mycket ibland. Måste bli buhddist.

 

Mitt bästa ämne i skolan är svenska b.

 

Jag tittar helst på film.


I helgen ska jag äta mat. och vara med kompisar såklart.

 

Kvällar tillbringar jag helst på konserter.

 

Jag skulle behöva ett jobb. Någon?


Kommentarer
Postat av: Elin Hoffman

åh sånt här är roligt tycker jag! PUSS

2012-01-27 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0