TACK OCH HEJ!

Tack för de som frågade. Men jag väntar på mer, så vi börjar med de två fina frågor jag fick och så ska jag göra ett längre inlägg om den tredje FÖR DEN VAR SÅ BRA. Tack "f.d kollektivmedlem" för den!
 
Någon undrade vad jag har för mysbyxor, den frågan kom från "Gissa hehe" och jag vet vem du är OCH vart du bor ditt snusk.
 
Jag har gamla rutiga pyamasbyxor på mig. En kan skåda dem i bakgrunden i denna egobild:
 
Sedan fick jag en fråga från "jojo" som löd: Saknar du mig? Kan du flytta till Uptown? Är vi coolast i Sverige? Tror jag det.
 
1. JA FÖR FAN JAG SAKNAR DIG!
2. Kanske någon gång i den snara framtiden hade varit kul :)
3. Dum fråga. Det vet alla redan.
 (Kram på dig gullet)
 
 
Fråga mig mera jag lovar att vara jätteärlig och det kan bli till stor hjälp om ni hjälper mig lite.
Snart kommer det ett inlägg om musik samt ett inlägg med lite fest bilder. Puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: ABSOLUT INTE IDA

Hej Pytt. Kan du inte skriva ett inlägg om din asballa vän Ida? Hur har er vänskap sett ut? Hon verkar ju vara typ världens coolaste grl. Sen när du gjort det så kan du väl skriva om andra vänner till dig, och om vänskapsrelationer generellt. Hur skaffar du en ny vän? Hur gör du slut med vänner? Kramizar och puzzizar

2015-10-23 @ 10:21:26
Postat av: Elin Hoffman

okej jag har en frågor till dig
1. berätta om din skoolaaaa (ok inte en fråga men en uppmaning)
2. ska du bo kvar i gbg till våren???
3. gillar du backstreet boys? (lyssnar på backstreet boys nu så tänkte de va en relevant fråga, vet ju faktiskt inte om du gillar dom eller inte!!!)
4. ska du inte ta dig en tripp till canada du som gillar vinter o kyla osv?

KRAMIS <3<3<3

2015-10-24 @ 03:14:29
Postat av: Elin Hoffman

ps. inte en frågor men frågor :)))))

2015-10-24 @ 03:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0