LIVET ENLIGT WILDA

Tidigare har bloggen varit ett stort intresse för mig. Nu har jag totalt tappat det- Jag har bloggat typ tre gånger de senaste två månaderna? Känns fett tråkigt verkligen. Igår kom jag dock på en idé som jag ska göra. Inte bara fotografera mera igen (vilket är fett svårt att komma igång med igen, känner mig låst) utan också diskutera mera och prata mera. Skriva mera. MEN JAG VILL HA ÄMNEN! Ge mig saftiga ämnen att bita tag i och så kommer jag med mina personliga resonemang om vad ni vill! Det kan vara allt från hur jag lagar mina asgoda pannkakor till livets mening. Ge mig frågor och jag ger er något?
 
EGOIST? kanske du tänker nu, VEM VILL HÖRA DIG SITTA OCH TJÖTA OM SKITSAKER? Nä men ingen bad dig vara med. Ja lite egoist är jag hehehe :) En av mina största hobbies är att se mig själv i spegeln. Så jag väntar spänt på era tankar och tar mer egobilder så länge. Tjo.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gissa hehe

hur ser dina mysbyxor ut?

2015-10-16 @ 18:25:47
Postat av: f.d. kollektivmedlem

skriv om musiken du lyssnar på. varför du lyssnar på den och GE TIPS.
puzz

2015-10-16 @ 19:29:16
Postat av: Jojo

Saknar du mig? Kan du flytta till Uptown? Är vi coolast i Sverige? Tror jag det.

2015-10-16 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0