När någonting (nästan) är över

Jag sökte Kv Konstskola mest på test. För att jag inte hade något bättre för mig. Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in, ville dessutom hellre gå dômen men hahaha på det nu! Jag kom in på Konstnärlig Grundläggande utbildning och tänkte att fan jag är inte bra nog för att gå här jag kan ju INGENTING. Sen visade det sig att det var helt rätt för mig. Jag kom förra veckan in på FOF (färg och formfördjupning) som är en mer djupgående kurs där man får mer fria händer i längre projekt. Jag är en av tio som de tog in och jag är fett stolt över mig själv. Mitt år på Kv har varit det bästa i mitt liv, jag har hittat min själ igen och har fått många fina vänner, som jag nu inte kommer träffa dagligen längre och det SKÄR I MIG. Jag vill i alla fall blicka tillbaka på mitt år på Kv Konstskola för DET HAR GÅTT SÅ FRUKTANSVÄRT FORT och imorgon är det avslutningsfest och sen är det sommar och efter det börjar ett nytt år. Så tack Kv och alla människor där för det finaste året i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0