Sånt som är roligt och sånt som är konst(igt)

Hej medborgare! Idag är man sjuk men vad gör väl det. Här ska ni få se, på lovet var Alice med mig på skolan och vi målade en stor tavla tillsammans, jäkla roligt var det verkligen.
 
 
Förra onsdagen var vi även hemma hos Billie på spritfest som var jäkla roligt det med verkligen.
 
 
Igår var en bra dag, jag gick till skolan fast jag kände mig dålig, men man kan ju inte missa veckans bästa lektion, TECKNING! Jag älskar när alla faller in i en slags trans, det är kaos överallt och man tycker det är fruktansvärt kul att sitta och rita streck och mäta och pilla. Kan göra det konstant hela tiden alltid förevigt.
 
 
En annan rolig sak är att prova glasögon på Emmaus.
 
 
Eller att bli nöjd med tavlor man gör på helt eget initiativ för första gången sedan augusti.
 
 
Slut på det roliga.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill ha nunna-tavlan på min vägg! Säljer du?! ;)

Svar: hehe tar det som en feting komplimang men har inte sådant klart fö rmig än :) har ett inlägg osm kommer på måndag om det! i värsta fall om du är desperat så kan du beställa en tecknad version av henne
Wilda Lindhé

2014-02-20 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0