Söndagslista!

Hur ser din skrivbordsbild ut?
 
 
Din senaste photo booth-bild.
 
 
Det tråkigaste som hänt dig i år.
När farmor gick bort när hennes hus brann ner.
 
Det bästa som hänt i år.
Att jag kom in och har börjat på Kv Konstskola!!! Så jävla underbart och så jävla fin klass verkligen!
 
 
 
Nuvarande beroende:
Musik: Markus Krunegård!
Tv-serie: Ser alltid fram emot nya Beaking News och Babel avsnitt!
Mat: FALAFEL! Äter findus falafel typ varannan dag. Men INGET slår falafeln i Camden!
 
 
Ett jobb du aldrig kan ha.
Typ, spindelskötare? hahaha är det ens ett jobb? Eller kanske partiledare för SD.
 
Något du inte gillar hos andra.
Översittare, dryga jävlar och människor som inte respekterar andra och är elaka och hjärtlösa.
 
En dålig sida med dig själv.
Jag är ganska dålig på att snacka och vara social och när det väl släpper är jag istället sjukt jobbig och tjötig men det kanske är en överdrift. Men jag jobbar på det såklart! haha. Och jag har nog inte väldens bästa självbild och kan vara jävligt elak mot mig själv.
 
En maträtt du är sugen på just nu.
Tacos!
 
 
Helgplaner?
Inga alls just nu faktiskt vad jag kan komma på! Är öppen för förslag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0