Trasselhår och coola folk

HEJ! Just nu är jag speedad på alla dessa ämnen som skickas till hjärnan när man har tränat! Dessutom känner jag mig supercool med målade ögonbryn, vilket är det nya. Så gör alla coola kids och jag vill också vara cool. Egentligen är jag ju Lindhéare och behöver säkert inte måla några ögonbryn, de sitter lixom där ändå, men jag tycker det gör väldigt mycket! Håret är trassligt som vanligt så allt är väl. Förut idag träffade jag finaste Oscar! Vi fikade kanelbulle och cheesecake och sedan tänkte vi "Vi går en promenad i det fina vädret" men kom bara till biblioteket där det fanns en solvägg. Där satt vi och stekte och snackade livet osv. Så himla mysigt. Nu väntar jag på att han ska komma hit och även Alexandra och Elin! Vin och lasagne ska vi mysa med ikväll och vara så där coola. Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Wowwowwow snygga bryn! Fasen vad bra du fick till konturgrejen... Please lär mig! PUSS

Svar: haha jag målar efter mina egna ;) hihi :)
Wilda Lindhé

2013-03-15 @ 21:50:25
Postat av: Moa

Det gjorde stor skillnad med de mörka ögonbrynen! SÅ SNYGG!. Hur blev lasagnen? :D:D:D

Svar: Tack! haha för lite sås och för stor form.. men smakmässigt jättegott! får bara anpassa det bättre förra gången ;)
Wilda Lindhé

2013-03-16 @ 10:12:44
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0