Mina små gullefjun!

Det blir lite tunnt på bloggen här nu men just nu måste jag plugga mycket och det finns inte så mycket utrymme till annat förän jag är klar. Jag försöker ta så mycket ansvar jag bara kan och orkar. (höhöhöh jag är ett skämt!) Men men, ikväll ska jag till Hendriksberg med några flickor så det blir något att blogga om sedan. Och på torsdag ska vi ha skype-lunch och sedan ska jag laga middag till Matilda Videgård som fyller 24 i helgen! Sedan får vi se vad livet har att erbjuda. Ska börja läsa purpurfärgen nu och det ska bli spännande, det är för skolan men filmen är ju sjukt bra! I övrigt peppar jag inför flytt, way out west, vänners hemkomst och dylikt. Målar lite mellan varven och lyssnar mycket på Christer i p3 när jag lagar mat. Puss for now.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0