Medborgare!

Hej! Här kommer en liten upptadering på livet!
 
- Igår träffade jag Alice en timma! Vi fikade och pratade, kändes konstigt att hänga i Alingsås igen men himla kul att få se henne!
- Min vän Oscar var med på Efter tio igår! Så himla bra skötta han sig verkligen tycker jag! Se här.
- Idag var jag och mamma på vinden och köpte två fina stolar, ett durkslag, fem glas, fyra tallrikar, en bricka, salladsbestick (score) och en liten kastrull! Allt till lägenheten.
- Sedan idag åkte jag till Göteborg där jag träffade min syster vid Linnéplatsen, hon gjorde mig sällskap till en konstskolas öppethus, är himla sugen på att gå där så nu jäklar ska här jobbas på med arbetsprover!
- Imorgon ska jag träffa Emma och vi ska gå på museum!
 
Annars då?
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hello fräckis! Hade ingen aning om att Oscar vart med på TV. Coolt att se. Så snygg så snygg. Tyvärr avbröts han för mycket tyckte jag. Jag hade velat höra mer från honom :)

Annars är det bra. Jag har köpt Dr.Martens!!!! .:D

Svar: Han är en naturlig tv-skönhet! :D haha
Wilda Lindhé

2013-03-24 @ 22:05:40
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0