Antagen till konstskola!

Förra veckan fick jag reda på att jag hade blivit antagen till KV konstskola. JAG. JAG. Jag hade kommit in. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra. Jag behöver verkligen detta och är så himla, himla lycklig och stolt över mig själv. Så från och med 26 augusti till 28 maj ska jag plugga konst hela dagarna! Sitta och måla och vara kreativ ååååh min själ! Så nu tänkte jag visa er mina arbetsprover som jag skickade in till KV.
 
Jag valde att inte redigera bilderna för det ändrar verken mycket. Men blogg.se har en förmåga att göra dem lite annorlunda när de laddas upp så ha det i tanken.
 
 

Kommentarer
Postat av: and

Grattis

Svar: Tack!
Wilda Lindhé

2013-06-23 @ 22:48:06
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0