Så det kan vara

Hej! Förlåt så hemskt mycket för kass uppdatering, men mitt liv är inte så "bloggigt" just nu. Så då får det bli så här... MEN snart kommer det roliga saker ska ni allt få se! Mean while kör vi sähär.
 
Dagens humör: Ganska bra, är sjukt pepp på att dra till Oxford imorgon!!!
Dagens vill ha: Nya kläder! Är sjukt trött på allt jag äger och hatar det så har typ alltid samma...
Dagens klädsel: Strumpbyxor, svart kjol och svart skjorta.
Dagens frissyr: Samma som vanligt, utsläppt!
Dagens planer: Idag ska jag åka tlll Chiswick och äta lunch hos Clara!
Dagens saknad: Dem jag alltid saknar. De som inte är här utan någon annan stans.
Dagens måltid: Än så länge har jag bara ätit gröt med hallonsylt.
Dagens borde: Somna tidigt. Vi ska fånga Oxford tube på lördagens morgonkvist!
Dagens godis:  Blir nog lite maoam senare... hehehe
Dagens tråkigaste: Att det inte finns begränsat med Downton Abbey avsnitt JAG ÄR BESATT!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag skrev om Downton Abbey igår :) Är också besatt, men idag såg jag sista utkomna avsnittet :/ snyft

Svar: Hört att det kommer mer! är man besatt så är man :)
Wilda Lindhé

2013-02-01 @ 21:31:56
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0