Nytt i vinylsamlingen

Jag har köpt sex nya vinyler!
 
Häromdagen köpte jag:

John Lennon - Rock'n'roll
En blandad skiva med gamla klassiska låtar han förmodligen spelade i sin ungdom. Riktigt svängig och fint exemplar att ha i samlingen.
 
 
Elvis - Blue Hawaii
TIO SPÄNN kostade denna vackra skiva från hans film! Min första Elvis vinyl.
 
 
Igår köpte jag fyra stycken på Bengans! Gick runt som besatt och fick tillslut hejda mig.
 
Mando Diao - Infruset
Denna fantastiska skiva! Det är väldigt kul att ha den! Och den kostade bara 129 kr fast den är ny!
 
 
The Rolling Stones - Metamorphon
Ännu ett nytt band till samlingen!
 
 
Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan
Tror detta är min fjärde Dylan...
 
 
The Black Keys - Brothers
Denna skiva asså! Så fantastiskt bra! Och fick med en poster på köpet som nu sitter över min säng. Helt ok att vila varje natt under dessa rockgudar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0