JAG BLEV KIDNAPPAD!

Till Jamie's Italian av Moa och Frida i 20-års present! Jag hade förväntat mig en lugn middag hemma hos Frida men insäg ca 2 h innan att jag var lurad åter igen. De satte på ögonbindel och musik och jag sjöng högt på bussen.
 
 
Jag blev superglad och överraskad och lycklig! Vi började med drinkar som Moas mamma bjöd oss på och lite olika brödsorter. Sedan åt jag en smarrig pasta och en brownie till efterätt. Så fantastiskt! Det är så himla svårt att få bord på Jamie's Italian och om detta inte hade skett hade jag inte fått uppleva det, och jag är så himla glad att jag fick det!
 
 
Efteråt tog vi bussen tillbaka till Frida och mötte upp Clara med en stor gruppkram. Sedan gick vi hem till Frida och satt och lyssnade på musik, pratade och drack vin tills vi somnade ca 2.30
 
 
På morgonen efter åt vi storfruksot! Med surdegsbröd från Gail's och massa annat gott. Oj vad vi njöt. Vi skojjade lite med instagram också och lade alla upp samma motiv.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Så himla värd present att ge dig! Det gör jag gärna tusen gånger om!

Svar: OCH TACK IGEN tUSEN GÅNGER OM!
Wilda Lindhé

2013-02-23 @ 19:01:00
URL: http://moasimoneekman.blogg.se
Postat av: Moa

Så himla värd present att ge dig! Det gör jag gärna tusen gånger om!

2013-02-23 @ 19:01:01
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0