Last Christer @ Pustervik!

Okej, för er som aldrig har lyssnat på Christer i P3 är detta kanske fullkomligt ointressant, men jag, jag ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR Christer i P3 som nu ska lägga ner efter 11 år i etern. De hade avskedsfest på Pustervik igår och vi gick självfallet dit! När vi kom dit välkomnades vi av Christer själv, Morgan och Hanna och alla kramade alla som om vi kände varanda. Till Christer sa jag att "Ni är så himla bäst" och han svarade "Men ni då! Men ni då!" De var öppningstal och nakenchock och dans och omskriven Last Christmas till Last Christer så det blev allsång, konfetti och mer dans. Matildorna sjöng livebands-karaoke ledd av relationsråds-Matilda. Under kvällen haffade vi Christer och tog bild med honom, fantastiska människa, Det blev låte krångel med kameran så därför fick vi två bilder, en mörk och en jätteljus men det spelar ingen roll alls! Jag sa då att jag älskar hans bok Gräspojken och han ropade "Har du läst den!" och kramade mig igen och jag vill vara hans bästis förevigt i princip. Jag, Matilda, Moa, Johan, Clara, Ebba, Matilda och Oskar dansade och hängde och njöt av en FABFABFAB kväll som jag aldrig kommer glömma. Puss och kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Pyttan! Jag känner skarpt att vårt nya move är "tandborstningsdansen". Eller vad säger du? ;)
Och jag diggar verkligen bilden på Johan med ölen då man ser hans chilis på armen. Plus bilden på dig när du har stjärnor mitt i pupillerna. SWELL!!!! Swell hela högen!!!

Svar: hahaha jaaa tandborstdansen är bäst :D
Wilda Lindhé

2013-12-30 @ 11:05:01
URL: http://moasimoneekman.blogg.se
Postat av: just chillin'

woow vilka najs bilder! speciellt dom när vi alla tittar in i kameran nedifrån och uppifrån! musikalbummaterial right there! ;)

2013-12-30 @ 19:21:36
Postat av: Elin Hoffman

haha pyttan jag har också den klänningen från monki xD fett nice är den hehe

2013-12-30 @ 23:13:53
URL: http://elinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0