Spårvagnar, lerstenar och sånt

Hehehehehej! Nu har jag min första riktiga helg på över ett år, och fan va jag egentligen bara vill vara i skolan. Kände mig lite deppig i morse för att denna dagen skulle bli precis som hela mitt år varit. Förutom att jag ikväll ska hänga med vänner såklart, alltid roligt! Den första skolveckan sprang förbi så jäkla fort att jag knappt hann fatta det. Det blir lite snålt med inlägg här nu så ja, blablabla you know the drill...
 
En mycket seriös bild från förra helgen.
 
 
Tisdagsen teckningslektion: teckna av varandra på en minut. Jättesvårt men jätteroligt.
 

På mina portätt ser alla ut som bebisar.
 
 
Ett portätt på mig av en snubbe som var lite mer skillad och tänkte smart.
 
 
Åkte med bästa spårvagenen till skolan.
 
 
Här är en sten jag gjorde på skulpturen i torsdags. Kul när det går bra och läraren är endast positiv till vad man gjort. Sedan hade jag tråkigt och lekte med leran och helt plötsligt blev det bara något skumt...
 
 
Och igår var jag på bio med Frida och Moa. Frida har nya glasögon. Så superfina! Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Tycker att dina porträtt är megafina!

Svar: tack!
Wilda Lindhé

2013-09-02 @ 21:09:45
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0