Torsdagsmys i en lägenhet på masthugget

Igår mötte jag upp Frida, vi var båda hungriga och kände för en uteservering så det fick bli vasagatan idag igen. Och ja, vem kommer inte och sätter sig bredvid om inte Adam Lundgren, IGEN. Han förföljer nog mig eller nåt. SUCKVADJOBBIGT! höhöhöhö. Ne men där satt vi, sen gick vi hem till mig och skulle laga mat när vi insåg att det inte fanns någon ström i lägenheten min... hepp... hopp... SPÄNNANDE! Så när Elin kom gick vi och köpte pizza istället, inte så bra att dricka på tom mage, kanske för fem år sen var det en bra idé men inte nu för tiden. Så vi köpte oss en familjepizza, chillade och sedan drog vi till Andra Långgatan och hängde på sejdeln. Himla trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH! lägenhets häng!!!! Det bokar vi till helgen jag är hemma tycker jag :D Eller vad då tycker... Jag BESTÄMMER det. :)

Svar: hahaha det får du gärna bestämma :D
Wilda Lindhé

2013-04-05 @ 20:43:27
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0