Sommaren genom instagram

Nu är det dags för höst så jag tänkte att ni skulle få er ett kik hur min sommar såg ut genom min instagram!
 
Jag i väntan på att få åka till London och cyrener, min favoritblomma.
 
Jag gick en promenad i Skara.
 
 
Jag vann för första gången på spel på Liseberg samt en tågresa mellan Falköping och Alingsås.
 
 
Cykelfest! Det började bra och slutade bra.
 
 
Mer cykelfest och bal!
 
 
Studenten!
 
 
Emma tog studenten och jag drack drinkar med Ida på trottoaren.
 
 
Båthäng och grill på balkongen.
 
 
Midsommarafton! Moa gjorde världens godaste jordgubbsdrink!
 
 
Midsommardagsfrukost och öl med Alice.
 
 
Jag hände upp en vimpel i mitt fönster och vi åkte till sticky.
 
 
Ida på tåget hem från sticky och jag går sista biten hem i gryningen.
 
 
Oskar och jag på Hendriksbergsterassen samt hus i Göteborg.
 
 
Moa vet hur man hanterar biljetter och en trött Pytt.
 
 
Min vardag när jag jobbade och en fika med Moa.
 
 
Världens godaste sommarefterätt och Sofia i en buske.
 
 
Himmelen såg ut så vissa kvällar när jag kom ut från jobbet och en tacofredag!
 
 
Sommarläsningen och ett värmlandsbesök.
 
 
Way out west.
 


Fika med Alex och skogen.
 
 
Himlen från min balkong och Nygrens café.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0