Fredagsfrukost med överraskning!

Fina Moa och Frida är ju just nu Au Pairer i London. Vi hade bestämt att vi skulle skypa ett gäng med dem på andra sidan nordsjön över frukost. Men, Moa satt ensam i skype och Frida hoppade upp på min altan efter gömt sig i buskarna och fick mig börja lipa lite. Hon hade flugit hem över helgen utan att vi visste någonting, men så himla roligt! Fint att få krama henne, och snart får jag krama Moa med! Eftersom jag och Alice äntligen har beställt biljett för flytt till London den 8 oktober!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken yberfräck bild, den första. Gillart. Plus att jag gillar alexanda på den charmiga bilden av henne ;) hihihi. Saknar ditt kök och att ha fina middagar där!!! PUSS

Svar: hihi! jä :D Jag saknar att inte ha dig häääär!! PUSS<3
Wilda Lindhé

2012-09-21 @ 16:40:20
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0