Fler listor i brist på liv!

Jag kan: Vicka på öronen

Jag vill: Att allting ska bli bättre än bra

Jag borde: Det finns mycket man borde

Jag gillar: September månad, rent vädermässigt
 
 

Jag älskar: Att fuldansa mig svettig, mina vänner och film

Jag måste: Dricka kaffe på morgonen, annars får jag huvudvärk

Jag behöver: Vara ensam mellan varven

 
 

Jag drömmer om: Att lyckas som fotograf och skribent av något slag

Jag vill resa till: Italien, Alaska, Irland och uppåt landet typ lappland (bland annat)

Jag hoppas: Att London-flytten löser sig

Jag orkar inte: Med folk/saker som bara är pretentiösa

Jag skrattar: Åt mina vänner
 
 

Jag gråter: Sällan, väldigt sällan

Jag saknar: Mina vänner och min syster, de som har åkt iväg långt

Jag får: Ofta negativa tankar om livet, men motar bort dem

Jag kan inte: Särskilt mycket om sport

Jag vill inte: Förlora mig själv till tråkigt jobb och svenne-villa
 
 

Jag borde inte: Röka så mycket, men jag gör det ändå

Jag skulle inte: Funnits om inte min mamma gick på fest hos "den där konstiga Boris med telefon på toaletten och kalsonger i taket"
 
 

Jag gillar inte: Falskhet (snarare hatar…)

Jag älskar inte: Ostmackor

Jag måste inte: Gå till ett jobb, vilket är lite segt nu

Jag behöver inte: Sova så mycket har jag märkt

Jag får inte: Glömma att gå ut med hunden
 
 
Peace out yao! hahaha.

Kommentarer
Postat av: wilma

hej, jag tycker du har en helt fantastisk blogg! Önskar jag kände dig, kram

Svar: Oj sicken trevlig kommentar! Glad jag blir, tackar tackar :)
Wilda Lindhé

2012-09-21 @ 10:27:57
URL: http://laduz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0