Typ ett foto i timmen - Lördag

Hola amigos! Idag körde jag den så kallade, ett foto i timmen! Det är lite svårt att hålla fast vid, så det är på ett ungefär, ibland med två bilder, ibland med ingen! Men i alla fall!
 
NIO - Myste lite med detta galna mysmonster i sängen. Kramades och pussades.
 

TIO - Morgonkaffe efter fruksot i standard-alfapet-muggen.
 
 
ELVA - På promenad in till staden. (Med världens snyggaste lugg...)
 
 
TOLV - Bullfika! Sista fikat på Ekstedts, tog en kanelbulle, i och med missade det på kanelbullens dag och ville njuta lite av något extra svenskt innan jag åkter till London. Alex var mitt fina sällskap och hon njöt också av en "bulle efter frulle".
 
 
ETT - Vi tog en promenad och hittade kastanjer som började falla som bomber runt oss.
 
 
TVÅ - Efter Alex kört hem mig och rotat i mitt rum efter saker att ta ifrån mig aka låna ett tag kramades vi hej då ytterst sentimentalt. Vi kommer inte ses på ca 6 månader.
 
 
TRE - Mellis i packningskaoset.
 
 
FYRA - Hundpromenadsredo.
 
 
FEM - Fortsätter packa.
 
 
SEX - Middag! Det är currykyckling med bulgur. Så jäkla gott och så jäkla enkelt! Allt man behöver är salt, peppar, créme fraishe och såklart curry.
 
 
ÅTTA - I Emmas rum, hänger osv.
 
 
NIO - Elin anslöt sig till oss och vi drack te, åt glass och pratade. Vid halv tolv sade jag och Elin till varan: "Adjö, vi ses om en månad i London", och så tog jag bussen hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0