Sånt som vi gör och sånt.

Hola amigos! Det har gått några dagar sedan senaste inlägget, och sånt är ju aldrig najs. Så vad har jag haft för mig sedan sist..?
 
Jag har...
- Oroat mig för familjemedlemmar på andra sidan atlanten, två på Hawaii och två i New York. Alla hela tack och lov!
- Skypat med Mor på hennes 50-årsdag.
- Druckit öl söndag, måndag och tisdag och även idag onsdag ska vi dricka öl.... Inget underliggande i detta det bara blir så här helt enkelt.
- Jag har gått promenader, skrivit massa, får tonvis med inspiration och skrivit mer.
- Jag har tittat på kläder jag inte har råd med.
- Jag har turistat helt oplanerat. Bland annat vid Westminister abbey och Buckingham palace. Då jag för övrigt trodde för en stund att jag såg en uniformsklädd prins Harry på andra sidan gatan precis innan vaktbytet. Vet ej om det var han, det var sjukt likt. Poliserna var exalterade så kanske, kanske inte. Jag stirrade i alla fall ihjäl mig.
- Jag har ätit nudlar, soppa och godis.
 
Just nu dock sitter jag i sängen med min vargtröja och väntar på att Alice ska komma hem så vi kan fira med en öl, vad vi ska fira får ni dock inte veta... än förhoppingnsvis...
 
Klemklem på er mina finfinaste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0