Idag flyttar jag och Alice till London.

Kan inte riktigt fatta att detta faktiskt händer. Äntligen. Så länge vi har väntat, så mycket vi har pratat om detta, så mycket vi har längtat, hoppats, jobbat och suktat efter detta. Och nu händer det. Jag känner ingen stor ångest i att flytta här ifrån, det känns lixom inte som att jag lämnar något precis. Jag har några av mina finaste vänner kvar här, jag har min familj och hunden, och det är hemskt synd att inte få träffa dem på samma sätt längre, men det är inte avståndet till varandra som är det väsentliga egentligen, vi bryr oss lika mycket om varandra oavsett avstånd.

 

Samtidigt kommer jag till en ny del av mitt liv. En ny chans. En ny start. Det är bara en handfull människor i London som känner mig, jag kan börja om på nytt. Och det är fantastiskt att ha två fasta punkter i allt kommande kaos, Moa och Frida. Det kommer bli underbart att kunna träffa dem igen, några gånger i veckan (förhoppningsvis) precis så som det borde vara!

 

Detta kan lika gärna gå åt helvette, kanske får åka hem igen vid jul, men, då har jag ändå försökt. Så nu bär det av mot försöket och jag hoppas, hoppas, hoppas att det kommer bli tipptopp som bara den! Och att få dela detta med en så fantastisk vän som Alice gör allt bara ännu bättre!

 

 

Vi ses i London.
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

ÅÅÅÅÅÅH!!! Det här kommer bli så fantastiskt! Jag förstår inte att dagen är här då vi bor här allihop! Jag kan inte greppa det...

Svar: AAAAH JAG VET! :D:D:D:D ååååh jag kan inte sätta ord på det!!!!
Wilda Lindhé

2012-10-08 @ 12:43:45
URL: http://moasimone.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag kan inte förstå att detta händer! Det känns som att vi kommer träffas imorgon men det gör vi inte! Jag har nog inte riktigt greppat det än. MEN NI KOMMER HA DET SÄ JÄVLA FANTASTISKT!!! ÄLSKAR DIG!!

Svar: ÅÅÅH älskar dig meeeed <3
Wilda Lindhé

2012-10-08 @ 13:09:48
URL: http://minnesarkivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0