And if a bouble-decker bus, ja ni kan väl resten?

Tjolahoppsansa!
 
 
Idag regnar det i London. I kväll ska jag och Alice dricka en eller två öl med Moa i Covent Garden och morgon flyttar vi äntligen in i vårat lilla skabbiga skitrum som ligger i Camden. Den senaste tiden har har varit en jävla berg-och-dalbana, rent känslomässigt. Detta är en oerhört omtumlande grej att göra och i söndags trodde jag nästan att vi skulle hamna på mentalsjukhus. London påverkar en helt klart så det gäller att försöka hålla fötterna på jorden och krama sina vänner. De gånger vi har gått ut har varit roliga och galna. Nu längtar jag efter ett jobb, ärligt talat. Men det ska fixas kommande veckan nu! 
 
Just nu sitter jag på vårt vidriga hostel som vi har stått ut med i ca 12 dagar. Alice slumrar, jag lyssnar på the Beatles och peppar mig själv. Vi har i alla fall gjort mycket roligt emellanåt, gått på museum, varit på camdens marknad, promenerat, fikat en himla massa och jag har lyssnat extremt mycket på Harry Potter.
 
En bra sak är i alla fall också att vi går så extremt mycket. Vi väljer hellre att gå i en halvtimma än ta bussen för ca 1,20. Och det märks på jeansen må ni tro barn. Så att flytta till London och inte ha råd med typ ett piss, ja det är också ett sätt att banta på.
 
Ha det fint mina så kycklingar! (ÅÅÅÅÅÅÅHHHHKYCKLINGFANVADGOTT!!!)
Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, min svullna hals som du vet att jag har haft hela mitt liv. Jag trodde att jag skulle ha den resten av livet också, men vet du vad? Nästan helt borta! Går ca en timme om dagen för att bussystemet suger och jag bor i skogen. Gör susen för formen. Man behöver nästan inte käka annorlunda alls. Visst, lever på sallad och subway för att resten är skit typ!

Jättekul att läsa och titta åå bilderna här :) du måste ta kort på "skitrummet" i camden! Vill se vad jag kan jämföra vårt skabbhus med :)

Svar: hahaha najs :D det kan jag göra :)
Wilda Lindhé

2012-10-19 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0