STUDENTEN! Del 1

Igår tog jag studenten! Det var den bästa dagen i mitt liv. Helt underbart roligt! Jag tog sjukt mycket bilder, lägger inte upp alla här men de jag lägger upp kommer att komma i tre olika delar. Här är den första delen, alltså dagen ur min lilla kamera.
Vi i MP3 började med ett träffas för champangefrukost kl 8 i Nolhagaparken.
Mösspåtagning!
På väg till skolan! Det har aldrig varit så kul på väg till skolan!
Efter en sista gång i Mediahuset så åt vi lunch, tyst vare inte.
UTSPRINGET!
När det var dags för flak hade det börjat regna, vår musik fungerade inte men helvette vad roligt vi hade det!
Ida och Alice på min mottagning!
Emma!
Gull och faster Camilla!
MORE TO COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0