STUDENTEN! Del 2

Här kommer ett gäng bilder min syster har tagit under dagen! (vissa av mig)
Morgonen! Så taggad! Och Matilda gjorde amerikanska pannkakor till mig som man äter med lönnsirap och apelsinjuice.
Folket som väntade på mig i Nolhaga!
Matilda
Gabriel
Lilla Elsa
Min far kramar sin far
Här kommer vi gåendes ner för klämmavägen! Det var så himla härligt, vilken känsla. Matilda lyckades springa mellan och ta kort.
Det tog ett tag att hitta folket
Emma
Marcus
Att bli mottagen på det sättet var så himla roligt! Man känner sig så älskad
Oscar
Jag och Mike
Familjebild! Mormor, Farfar, Victor, Pappa, Jag, Mamma, Matilda, Matilda och min faster Camilla!
Pappas farbror Ingemar
Cassandra och Elsa
Mormor, morbror Joakim och faster Camilla
Birgitta
Gull!
Victor och Morfar, snillen spekulerar
Emma, Matilda och min syssling Linnéa!

Kommentarer
Postat av: Elin Hoffman

Återigen - GRATTIS! superhärliga bilder, det var underbart att få hjälpa till att fira!!! PUSS PÅ DIG!

2012-06-07 @ 11:09:20
Postat av: Mos

Oj va mycket folk! Shitt va kul! Och tårtan var superfin!

2012-06-08 @ 12:29:18
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0