Listen up

Ett "nytt" band som har fått gruppera sig med mina gamla vanliga favoritband är Oasis. De är långt ifrån nya, jävligt kända och nästan legender. Men, jag var bebis under deras storhetstid och ibland kan även jag vara trög. Men nu, nu har jag lyssnat in mig ordentligt på dem och fallit, äntligen. heh. 
 
De passar när man är arg, sur, ledsen, glad, pepp, längtar till london, eller när man bara vill lyssna på sjukt bra musik. Hoppas ni tycker lika mycket om de som jag gör. Om inte, synd för er!
 
Här är min Oasis-lista i alla fall: http://open.spotify.com/user/pytthest/playlist/5JoBM2xSXNVhFvskShYir6
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Oasis är bäst! (Hittade precis din blogg som är jättefin)

Svar: None
Wilda Lindhé

2012-07-28 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0