Bara för att jag har tråkigt och inget bättre att blogga om så snodde jag en lista från niotillfem

vad har du på dig?
Tog just på mig min onepiece! 

Hur mår du?
Let's not go there right now, kay?

Vad önskar du just nu?
Att allt var annorlunda, men livet blir aldrig som man vill så vi kan istället säga att jag önskar mig ett jobb här och typ en bra lägenheten med Alice och Ida.

vad har du ätit idag?
Min älskade gröt, melon, köttbullar och makaroner.

vad ska du göra imorrn?
Jobba 12-19.30 sen ska jag hem och käka (förhoppningsvis) hamburgare med mamma och Matilda.

och på söndag?
Då ska jag åka in till Göteborg med moa och kanske några fler och vi ska köpa sushi och förhoppningsvis äta den utomhus någonstans!

vem saknar du?
Frida, vi träffas alldeles för sällan asså...

senaste köp?
Cigg och tuggummi. 

vad skrattade du senast åt?
Lyssnade på slutet av Harry Potter och frången från azkaban på min cykelväg hem, det slutet är typ bäst ever och det fick mig att le stort, räknas det?

vad grät du senast åt?
Imorse

vem sov du senast med?
Det var nog med Frida det.

vad läser du just nu?
1Q84 del 2 av Haruki Murakami. Snart klar med den! SPÄNNANDE!

senast sedda film?
The runaways som jag fick låna av Alice. Den var bra, se den.

Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar och fitta tror jag.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

senast 3 inkomna sms?
"Phew" 

"Jag handlade i morse. Väntar gärna någon dag ;)"

"ENHIMLAMASSAFINAHJÄRTANIOLIKAFÄRGER"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Cyklar* ;) det är okej ville bara kolla :)"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Text/ svenska. helt klart.

Vilken är din favoritfrukt?
ÄPPLE! helst pink lady.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Zooey Deschanel. Min syster har sagt det för mitt hår, mina kläder och mitt smink var i vintras väldigt likt hennes. Helt klart en komplimang för jag älskar henne, men vi är ju inte lika någon stans. haha. Jag har också växt upp med att jag hade samma hår som Robert Wells.

Vad är du rädd för?
Spindlar, havet, att dö och att bli en tråkig och "misslyckad" människa.

En person du tycker är snygg?
Charlie Fink är ju alltid mitt svar dåre...

Blir du lätt svartsjuk?
Nä ganska sällan. Jag tycker om mig själv på så många plan och skulle aldrig byta liv med någon om jag fick välja.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Jess i New Girl, appropå Zooey Deschanel...

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Um va?

Vilket språk hade du velat lära dig?
Bättre franska, och Italienska!

Vad för sorts killar faller du för?
Charmiga, långa, trevliga och musikaliska killar. 

Vart vill du åka just nu?
JAG VILL FLYTTA TILL LONDON!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det kommer nog bli pengar, lär vara fattig då. MEN jag fyller ju 20 nästa gång så kanske… oj, hahah vinylskivor är ju ett kall här i livet så säger väl det!


Kommentarer
Postat av: Frida

Snart ses vi igen min kära!! Kramar på dig!!!

2012-07-22 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0