Typ ett (eller fler) foto(n) i timman, Fredag den trettonde.

Här kommer hela min sjukt bra fredag den trettonde
SJU
- frukost
ÅTTA - Årets hittills finaste soluppgång på väg till skolan
NIO & TIO - Fotolektion, jag och Ida gick och köpte fredagsfika på rasten
ELVA - Ellen
TOLV - Lunchmacka och kaffe i cafét och lite sol och massa fint folk mest överallt
ETT - Historia lektion
TVÅ - Rast
TRE - Multimedialektion, Jag skapade en banderoll till mitt och Moas spel
FYRA - Kom hem trött, med ett fint vykort från Thailand piggade upp mig och fick hamna på väggen direkt
FEM - Åt mat
SEX - Gjorde mig i ordning för utgång (Hatar den meningen btw) kan skriva: Jag bytte kläder för att dricka öl
SJU - Tågfärden
ÅTTA - ca NOLLETTOCHFYRTIOFEM
Satte oss på Hendriksberg. Jag, Frida, Alice och Ida. Efter ett tag strömmade det in fler, t ex Emma, Atle och Elias
Två jätterandom och trevliga tjejer som blir bra på bild
LITE EFTER TVÅ - På tåget hem stötte vi på Annie. Precis innan hon skulle av ställde hon sig och mimade till musik i hörlurar ut genom fönstret. Tog en bild, hope she dosen't mind

Kommentarer
Postat av: Elin Hoffman

åh, jag känner öl cirka redan nästa helg eller liknande så jag också kan vara med :) hoho.

2012-01-16 @ 09:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0