Mat och kidnappning

Emma bjöd mig på trerätters i onsdags! Hon hade varit så himla duktig och lagat supergod mat och vi njöt av i varandras sällskap.
Efter ca en timma så började hon stressa runt och sa att vi borde röra på oss. Jag hade bara kommit halvvägs genom mitt kaffe. Jag fattade inte alls vad hon menade men rätt som det var satt jag i en bil körd av Frida med ögonbindlar.
De förde mig ända till Operan! Helt jäkla oväntat! Emma hade köpt biljetter till West Side Story! Jag blev superglad och vi gick som på moln hela kvällen!
Så himla bra alltihop! Fin sista kväll innan Emma åkte iväg i två månader (hon flög kl 5 morgonen därpå) och hemskt fin födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0