WAY OUT WEST [Dag 2]

Så här såg jag ut den andra dagen på way out west! Glad och peppad inför allt!
 
 
Finaste Frida och finaste Elin.
 
 
Det första bandet vi hörde vad St. Vincent.
 
 
Sen gick vi och såg Billy Bragg, en skön britt med sjukt mycket åsikter.
 
 
 
Sedan satte vi oss och inväntade First aid kit som var grymma!
 
 
Efter First aid kit åt vi! Allt på festivalen var ju vegetariskt, av miljö skäl. Jag tycker det var en helt fantastisk idé! Många har klagat över detta faktum, men jag känner, i-landsproblem på hög nivå? Sjukt bra grej enligt mig.
 
 
Sedan var det dags för Bon Iver! Som vi har längtat. Och fasen vad bra det var. Herregud. Mäktigt, omvälvande och fantastiskt fint på så många vis.
 
 
Efteråt tappade vi bort varandra men när vi fann varandra igen var vi så lyckliga så.
 
 
Sen tänkte vi gå ut! Och så blev det. Elin, Alex och Anna kom in på Storan men det gjorde icke jag, Frida och Moa för vi ville tjocka oss på McDonalds först (för att lixom jämna ut det hela med miljön lixom...) så vi gick först till grindstugan och gjorde narr och skrattade åt alla mellanåldersmänniskor som rockade loss på sitt egna lilla vis till en gubbe som var dum i huvudet. Han påstod att det finns tre låtar som tjejer tycker om, bland annat girls just wanna have fun och it's raining men... Jag gav honom fingret och när Ballroom Blitz kom så körde vi stenhårt på luftgitarren och svängde med lockarna. Så som man ska göra. Kul hade vi i alla fall. Senare kom vi alla in på Nefirtiti och dansade tills vi drog hem!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag ÄLSKAR Frida på den bilden när hon ser ut som en örn med stora vingar som dansar!

Svar: hahaha jag älskar alla bilder på er från den kvällen!
Wilda Lindhé

2012-08-15 @ 17:48:51
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0