Hej då, syster

Tidigt i morse åkte min storasyster Matilda till Hawaii! Hon är borta tills december och det har aldrig gått så här lång tid utan att vi ses! Kommer sakna henne.
 
 
Så igår kväll lagade jag en trerätters middag till henne och familjen (samt Oscar) och detta är vad vi åt!
 
Jag dukade med mitt eget porslin eftersom jag är så trött på det tråkiga vi har hemma. Så jag invigde mina nya vinglas och mina second hand-tallrikar!
 
 
Till förrätt åt vi tomat och basilika bruschetta med halloumi.
 
 
Huvudrätten bestod av ett Jamie Oliver recept på räkpasta!
 
 
Till efterrätt åt vi ananaspaj med smak av kokos och vaniljglass till!
 
 
Matilda hade med sig en finfin present till mig! Simon and Garfunkel blandade bästa låtar i princip på vinyl! Så rätt. Tack igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0