Lite jäkla anamma!

Här med lovar jag, Wilda Linnéa Margareta Lindhé, på heder och samvete mig själv att fotografera mera igen. Jag går runt nu och fotograferar med engångskameror till vår (min klass) kommande utsällning men jag vill fotografera ännu mera och även digitalt. Jag vill ha en roligare blogg och jag ska dessutom börja skriva mer. Slog besöksrekord med hästlängder förra veckan (tackar). Så mina vänner ni kommer härmed att få stå ut med att se massa fler snygga bilder på er igen. Men det ska bli något lite annat, något bättre.
 
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kan inte ni som läser säga vad ni vill se mer av (vanlig bloggfråga)! Men ibland är det svårt. Vad för typ av foton, vad ni vill läsa om när jag skriver och sånt. ALLT MÖJLIGT! UTMANA MIG! Ni kan ställa frågor till mig som jag ska göra inlägg av eller utmana mig och skriva en lista på saker jag ska fotografera eller kanske teckna eller om jag ska typ bara äta gul mat (bästa färgen) en vecka och dokumentera det! Eller utmana mig att göra en film om min far eller lägga upp en sång eller om ni vill ha ännu fler charmiga egobilder. PLIS! UTMANA MIG och säg vad ni vill se!
 
Annars kan jag berätta att jag hade en jäkla kul helg förra helgen som bara finns på analog film och jag har gjort ett till zombie projekt i skolan! Kanske visar det någon dag. Vad framtiden ger återstår bara att skåda.
 

Kommentarer
Postat av: Lineja

bilder & filmer med Peppig musik. En film på kollektivet Gäris kanske !!!

2015-04-23 @ 21:40:17
Postat av: Elin Hoffman

bara gul mat låter asfett, det hade jag lätt velat se! fast typ snarare röd mat istället tror jag för gul mat lbir nog lite mkt curry, i dont think that is good for ur stomack amiga! så ja en vecka med röd mat!! annars bara massa bilder från vardagen e ju alltid kul! eller typ olika teman olika dagar. någon dag kan du fotografera sånt som gör dig arg typ. fast kanske segt o lägga fokus och energi på att vara arg jag vet inte.. aja röd mat iaf är miitt enda konkreta förslag :P men kul att du e bloggpepp igen woho <3

2015-04-23 @ 21:42:47
Postat av: Moa

Håller så med Elin! Specifik färg på mat är roligt. Ät dig igenom regnbågen? En färg för varje dag?
Fota dagens 70-tal. Allt som får rocken och håret och musiken från förr att vara likadant nu. Typ folk på stan, saker från då, nya saker som är rebelliska och rockiga.
Gah! Detta är svårt.
Fota det du tycker är vackert. Inget icensatt, inget överredigerat, bara pure vackert.

2015-04-24 @ 06:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0