Hej hopp!

Asså ni som bara "Vad fa har hänt med Pyttan?! vad gör hon hela tiden?! Varför bloggar hon så sällan?!" kan jag säga er att jag har just nu inte sä jättemycket lust helt ärligt att blogga, det känns nästan som att jag har bloggat om det jag är med om tre gånger innan, så mycket som återupprepas, för att jag trivs med det, men det blir inte intressant ens för mig att fotografera det lixom. Men jag är här, hej hej!
 
Jag vill säga två stora grattis till mina fina vänner Johan och Emmie, som fyllyer år, Johan igår och Emmie idag! 21 har nu börjat! Fina männikor, jag tycker om er SÅ MYCKET!


 

Kommentarer
Postat av: emsan

tack pyttis! så fin du e!

Svar: tack fina du!
Wilda Lindhé

2014-01-26 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0