Mysfest på landet.

Igår åkte vi hem till Clara som bor i ett stort hus i skogen. Clara och Moa hade bjudit in oss och många fler till en slags grill/mat/fest/häng. Jag blev kär i Claras hus, alla blev kära i Claras hund Freja. Vi åt gott, drack drinkar, satt på balkongen, spelade spel på toaletten, dansade, pratade stunt och viktigheter, kramades och hade allmänt superroligt. Jag glömde för första gången i mitt liv min kamera, fick lite ångest och tog kort istället med min iPhone, tänkte att den ska få visa vad den går för. Så här blev det alltså efter lite redigering, synd bara att den blir så kass i mörker. Men snygga vänner har jag i alla fall! Tack Moa och Clara för en superduperawesome lördagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev ju toppenbilder ändå! Det är så kul att se något som är vardag för en ur en annan synvinkel så här. Så fint!!!

Tack för alla hjälp med mat och fix osv. och tack för att ni kom! KRAAAAAAM

Svar: TACK FÖR EN AWESOME KVÄLL! bättre än jag trodde! och jag trodde det skulle bli super! ;) pussssss <3
Wilda Lindhé

2012-07-30 @ 10:02:49
URL: http://moasimone.blogspot.com
Postat av: Hoffman

åh vad underbara bilder trots glömd kamera!!! du är bäst på smygfotografering ;) pusss på dig!

Svar: heheh ja det blev ganska bra ändå! och det är ju sjukt bra att veta! speciellt alla gånger jag tvekar ;) Puss <3
Wilda Lindhé

2012-07-30 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0