DU DUGER INTE!

Det är svårt när en tvivlar på det en trott varit det rätta för en. Jag vill inte längre. Jag ger upp, jag skiter i det. Det är inte rätt för mig. Jag vet vad jag vill men kommer det någonsin att gå?
 
Vad är ditt syfte här på jorden? Vad är du skapad till att göra, Pyttan?
 
Bara för att en tycker att något är intressant så betyder inte det att det är rätt sak att jobba för. Vad får ditt hjärta att brinna? Vad är det enda du alltid vill göra. Det som är det bästa du vet. Något du skulle kunna dö för.
 
Jag vet precis vad det är.
 
Men tänk om det bästa jag vet, det jag skulle kunna dö för, det som är mitt syfte... Tänk om jag inte är bra nog? Vad håller jag på med???? Jag kanske bara tror saker om mig själv? Tror att jag är bra på det jag vill, för ingen vet ju. Ingen kan säga "jo du är grym". Men så fort folk får veta så kanske de inte säger något alls. Någon jävel kanske öppnar sin käft och säger "du duger inte".
 
TÄNK OM JAG LURAR MIG SJÄLV I ALLT?! ALLTING I MITT LIV?!
 
Jag är livrädd för att mista allting och vissa människor i mitt liv. Jag är stressad över detta konstant och vill bara ha vissa saker klara för mig. Så vad är nästa steg? Vart härnäst? En ny sattsning. Helhjärtat och med all min jävla kraft jag kan finna i denna kropp. Helvettes jävla kukhål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0