Hej då Masthugget - Hej Hisingen!

Idag flyttar jag och Alice från vår etta på Masthugget till ett stort hus på Hisingen. Annat läge, däremot eget rum efter ett års tid. Vi jobbar upp oss från delad säng i Camden i 4 månader, delat rum i ett år och nu kommer vi bo i samma stora villa istället. Tillsammans med andra fina människor! Mycket blandade känslor eftersom jag lämnar mitt enda hem. Mitt bardomshem är sålt och jag har kännt mig hemma i min lägenhet sedan dag ett. Har bott här i över ett och ett halvt år så det blir en stor omställning. MEN FAN VA KUL DET KOMMER BLI och nyttigt. En nystart. Det behöver man ibland. Se att det inte är farligt utan bra. Så EN NY TID ÄR HÄR. Hisingen - här vi komma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0