30 dagar

En dag när jag hade tråkigt som fan skrev jag en lista på vad jag ska ta kort på med mobilen under 30 dagar. Ett om dagen. Tyvärr blev det två dagars förskjutning i och med att man glömmer osv och ibland två bilder per dag. JAJA! Här är dem i alla fal!
 
1. Självporträtt
 
 
2. Något du älskar
 
 
3. Något du ser varje dag
 
 
4. Något du gör varje dag
 
 
5. En plats du tycker om
 
 
6. Ditt kylskåp
 
 
7. Ett rum i ditt hem
 
 
8. En vän
 
 
9. Något utmärkande för dagen
 
 
10. Något som säger något om dig (sånt som jag kan göra när jag har tråkigt)
 
 
11. Ett självportätt utan att visa ansiktet
 
 
12. Himlen
 
 
13. Marken
 
 
14. En gata
 
 
15. Ett hus
 
 
16. En dörr
 
 
17. En vägg
 
 
18. Konst
 
 
19. Ett fordon du färdats med
 
 
20. Skugga
 
 
21. Ljus
 
 
22. Uppifrån
 
 
23. Underifrån
 
 
24. Något du köpt idag
 
 
25. Något du skapat (hahaha bara kladd)
 
 
26. Något du är stolt över (Storasyster, fast jag kan vara fett jobbig och vi bråkar typ varje gång vi pratar så är jag extremt stolt över henne och att hon är systrami)
 
 
27. Något du inte är stolt över (förstörda penslar)
 
 
28. Något som betyder mycket för dig
 
 
29. Någon som betyder mycket för dig (mami)
 
 
30. Självporträtt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0