ASSÅ SKIT

Snart är det jul och det är ju kul. Mest funderar jag på namnbyte och sånt. Framtid och det där vanliga. Vad ska jag heta? Alla andra tycker till så mycket och det enda namnet jag vill ha tycker ingen annan om förutom min kära syster. "skit i vad andra tycker" tänker man då att man SJÄLVFALLET ska tänka, men det är så mycket lättare sagt än gjort. Ska jag sen gå runt med ett namn som ingen annan tycker jag borde heta? KANSKE. Fan. Jag vill verkligen byta förnamn, vem är Josefin lixom?!?! Men det är svårt när alla andra tycker jag ska heta olika namn som jag inte känner för helt 100. Och det namn jag kommit på själv håller inte andra med om. MEN SÅNT ÄR VIKTIGT!!!! Fan. Det är svårt.
 
Så här ser jag ut när jag tänker på sånt. Fast tar kort på mig själv samtidigt.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0