Sommarens första dag?

Igår var en varm dag minst sagt! Så det kändes helt rätt att ha premiär för min nya långklänning jag köpte för några veckor sedan! Därav bjuder jag på en sådan där bild som ni sällan ser här:

 
Jag mötte upp Emma i värmen och gick runt på stan samt drack en väl efterlängtad islatte.
 
 
Senare hemma hos mig, Alex och Josefin var där och vi lyssnade på Håkan och Ted Gärdestad, drack vin och njöt av värmen på balkongen fram till klockan halv tio!


Sedan kom även Emma, vi målade alla naglarna (hahahahha) och sedan gick vi till Järntorget.

 
Och på Järntorget mötte vi Clara och henens vänner! Clara firade sin 20-årsdag med en helg i sverige, och det var himla kul att få träffa henne igen, även om det bara var en kortis!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh så fin klänning! Va ovanligt att se dig i en så lång klänning. JÄTTEFINT! :D

Svar: Taaaack!
Wilda Lindhé

2013-05-19 @ 12:36:50
URL: http://moasimoneekman.blogg.se
Postat av: wilma

Du o din världsmysiga blogg! Vart är klänningen ifrån?

Svar: haha tack :) Beyond Retro!
Wilda Lindhé

2013-05-21 @ 12:41:50
URL: http://laduz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0