Fem saker som...

Upprör dig
1. Respektlöshet
2. Antifeminism
3. När folk går i vägen (HALLÅ KAN JAG FÅ KOMMA FÖRBI OCH FRAM JÄVLA SNIGEL!)
4. Miljöförstöring
5. Skämt om sexuella övergrepp, ätstörningar och förtryck, tyvärr det går inte hem hos mig
 
Gör dig glad
1. Mina vänner
2. Rockmusik
3. Göteborg
4. Way out west
5. Laga riktigt god mat
 
Elin, Alex och Frida i toalettkön på way out west 2011.

Du älskar
1. När hela familjen har skrattattack tillsammans
2. Frukost
3. Sitta i solen med kaffe, en vän eller musik/podcast och röka, JA röka
4. Ha långa samtal om livet med mina vänner
5. Fuldans till bästa musiken
 

Låtar du drogar (för tillfället)
1. Sprawl II
2. I ain't the same
3. Allt med Håkan aka allsmäktig
4. Your bones
5. When the levee breaks

Du gjort idag
1. Ätit hallonsmoothie
2. Upptäckt att ett mail från en lärare var inte farligt att öppna
3. Sprungit i solen
4. Lyssnat på christer samtidigt
5. Kollat bloggar
 

Som händer i helgen
1. Ska kväll äta godaste efterrätten!
2. Åker till vinden morgon (en sekond hand affär) och kollar på prylar till lägenheten
3. Ska ut med Elin och kanske fler
4. Plugga
5. Sen får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0