En lista med bilder!

Du och en bästa vän.

Jag och en av mina bästa vänner Alexandra i sommras.

Du som busig.
Den busigaste jag hittade! Vi var glada och fulla i Camden.

Du som fotograf.
Älskar den här fina bilden på världens bästa Clara.

Du som liten.
En dag, 1998, som jag inte ens minns.
 
En dag du minns.
Ja, denna dagen är däremot svår att glömma.
 
En konstig bild.
Konstig bild på en konstig tjej.
 
En bild som väcker känslor.
Jag och Marcus på en fest för ett år sedan. Saknar att inte ha en lika nära vänskap med denna herre som innan båda flyttade. Vi har haft så jävla kul ihop och delat mycket med varandra och kan säga att han har hjälpt mig massor på diverse vis.
 
En plats du saknar.
Min farfars underbara veranda, en varm sommardag med utsikt över sjön och bergen mitt i vackra Värmland.
 
Någon du litar på.
Frida, alltid.
 
Någon du saknar.
Min finaste Alice.
 
Någon du älskar.
Gränslös kärlek är vad jag känner för denna varelse som går under namnet Moa. Kanske är därför ni får se så mycket av henne här i bloggen, vad vet jag?
 
Någon som betyder mycket.
En bästa vän sedan tre års ålder, and we are still going strong.
 
Någon du tycker om.
OSCAR, my man, underbara människa.
 
Någon du skulle offra livet för.
Mor och syster.
 
Något du vill ha.
Way out west som går över till en fet kväll på Stay out west. Eufori och dans blandat med alkohol och vännerna efter världens bästa musik live i slottskogen.
 
Något som är viktigt för dig.
Musiken. Speciellt den som är live av favoritband. Detta är Fleet Foxes på WOW 2011.
 
Dig själv nyligen.
Hejhej.
 
Dig själv skrattande.
Cykelfesten, skratten var många den dagen.
 
Dig själv för längesen.
Jag och Ellen på Picknickfestivalen i slutet av ettan.
 
Dig själv som lyckligast.
Har aldrig varit så lycklig som under min student. Och flaket tog nog priset. Trotts regn och utan musik hade vi i MP3 roligast av alla på flaket.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är ju för fantastisk, här sitter jag nu med tårar i ögonen och ett hjärta som värker av all kärlek! Underbar är vad du är!

Svar: KÄRLEK TILL DIG MIN KÄRA <3
Wilda Lindhé

2013-03-20 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0