2013 och ett halvt

HEJ JULI! Tänk att halva 2013 redan har gått. Herre min je. Det är mycket fint som har varit och mer ska det bli! Tänkte ändå att det är dags för en återblick!

Mitt nyår var fint trotts feber!
 
Jag kom tillbaka till London och fyllde min tid med skoj och gott.
 
 

Åkte till Oxford.
 
 
Gick upp för Pimrose Hill.

 
Fick besök av Mor, Matilda och Matilda samt fyllde 20 samtidigt!

 
Blev kidnappad och bjuden på Jamie's Italian av Moa och Frida i present!

 
Flyttade hem två dagar senare men fick kontrakt på lägneheten jag bor i nu tio dagar senare. Frida kom hem lite och jag fikade mycket eftersom våren kom.

 
Tog hand om två fina Huskies.
 
 
Gick på Beach Fossils.

 
Frida och Moa kom hem ett tag.

 
Firade syster på Brännö.
 
 
Hade världens finaste kväll på Hendriksbergsterassen.

 
Firade Nationaldagen.

 
Såg Håkan spela, finaste finaste finaste.
 
 
Och några dagar senare även Noah And hte Whale, samt Mando Diao.
 
 
Kom in på konstskola och firade Midsommar och grillade på berg! Slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0