To be a rock and not to roll

MITT PHOTOSHOP ÄR INTE MED MIG! Vet inte vad jag ska göra riktigt för jag har så HIMLA mycket bilder att visa er! Men, när man inte kan underhålla sig med att redigera hundratals bilder så faller jag in i musiken istället och göra spellistor! Så jag hade tänkt dela med mig av en som intehåller någonting heligt som människor i allmänhet får aldelles för lite av. Nämligen den bästa rocken. Så här får ni en om ni vill ta den så gör det för fan. Finns ju lixom ingenting bättre än rock så, ja. Om jag fick byta liv så skulle jag bli rockmusiker. Glömmer aldrig då jag gick i fyran/femman och upptäckte Led Zeppelin och insåg att det fanns mer bra rock än The Beatles. Och ja, jag var den enda i min skola med Jimmy Page på baksidan av mobilen som hade skal man kunde pimpa själv.
 
Klicka på bilden om du vill få ditt hår att flyga.

(Btw så har Moa skrivit bärldens finaste inlägg till mig. Läs det här. Fan vad jag älskar den människan.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0