På vilovägar...

Hej mina vänner! Imorgon flyttar jag från rummet i Camden och kommer då bo lördag-måndag hos Moa, sedan kommer Mamma, Matilda och Matilda hit så då blir det hotel, och från fredagen-söndagen bor jag hos Frida innan jag flyger hem till Sverige. Så det jag försöker säga er är att det kanske inte blir så himlans mycket bloggande den kommande veckan, men får jag tillfälle ploppar det nog upp någonting. Istället ska jag verkligen försöka njuta av min sista tid i London innan jag flyttar hem. Så ni kan ju räkna med att bloggen blir fullproppad med nytt vecka 8. Innan dess ska man ju hinna fylla 20 också. Så vi ses när vi ses. Take care tills dess!
 
(Här kommer en liten bildbomd från mina dryga fem månader i London)
 


Kommentarer
Postat av: Moa

Va mycket fint du/vi gjort :)

Svar: Ja det har vi! / tjejen bredvid
Wilda Lindhé

2013-02-08 @ 16:51:47
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0