Om fyra veckor

Jag har så svårt att fatta att om fyra veckor ska jag flytta hemifrån på riktigt. Allting gick så himla fort. Från en mening, till en tanke, till en dröm till hopp till tvivel till beslut och lycka. Alla mina möbler ska flyttas ut ur mitt rum. Mina köks-prylar ska jag äntligen få använda i mitt eget kök. Min säng ska stå på ett annat golv och jag ska bo i Göteborg tillsammans med min syster från och med 1 april. Om någon har missat detta ville jag bara skrika ut det lite mer. Detta var inte alls planerat när jag flyttade hem från London och därför alldeles för bra för att vara sant. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad eftersom jag vet hur svårt det är att hitta en bra bostad i Göteborg. Ettan är belägen på stigberget/masthugget och därmed är det ett fenomenalt läge! Jag trodde att jag skulle behöva stanna i Alingsås alldeles för länge för mitt eget bästa och att flytt hemifrån kom så smidigt! Så jag hoppas verkligen att mars går fort så jag kan visa er min lya så snart som möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0