Londonsällskapet: Del 4 (Tjugoårsdagen!)

På de tredje dagen fyllde jag 20!!! På morgonen sjöng de fint för mig och jag fick presenter, bland annat en Hummingbird Bakery bok, Torka aldrig tårar utan handskar del två, bio-presentkort och biljetter till Håkan i Göteborg i juni!! Vid tio mötte vi upp Frida som att på Gail's i Soho och höll bordet så duktigt. Clara och Moa var tyvärr lite sena men blev ändå en del av en otroligt mysig brunch!
 
 
Efteråt kramade vi Frida, Moa och Clara hej då och vi vandrade till Covent Garden och sedan tillbaka till Soho för varm choklad och lite carnaby street innan vi drog tillbaka till hotellet en stund.
 
 
På hotellet sedan skålade vi i Prosecco och sedan gick vi till Byron! Självfallet blev det Byron Burger och Cheesecake! Och en öl på det! Bra födelsedag!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah din mamma ör coolast. Love hennes öl-min :P Så himla fint alltihop faktiskt.

Svar: hahaha ja visst är det :)
Wilda Lindhé

2013-02-22 @ 18:11:06
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0