Best of 2013

Året 2013 har varit ett lite galet år. Och istället för att visa "åh det här gjorde jag den månaden, och det här gjorde jag den månaden" i ett aslångt inlägg så tänkte jag göra "det bästa med 2013! Ordningen har ingen betydelse till braighet. (Svenska någon?)
 
FLYTTEN TILL MASTHUGGET
 
 

FOLK SOM VARIT BORTA MEN KOMMIT HEM IGEN (långt och kort)
 
 

BRÄNNÖ MED MATILDA PÅ HENNES FÖDELSEDAG (kallt, blev till varmt blev till storm)
 
 
 
STOCKHOLM MED MOR
 
 
 
ALICE FLYTTADE IN
 
 
 
CHRISTERFESTEN (såklart)
 
 
 
ALLA SOMMARHÄNG UPPE VID MASTHUGGSKYRKAN (min favoritplats på jorden)
 
 
 
KV KONSTSKOLA
 
 
 
LONDON (mina två sista månader och sommarbesöket)
 
 
 
WAY OUT WEST (som var det bästa året hittills)
 
 
 
OXFORD (att för en dag få komma tillbaka till en av mina absoluta favoritställen)
 
 
 
ALLA ÖL VI DRUCKIT (har aldrig förut druckit så många öl som jag gjort detta året)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0